środa, 2 grudnia 2009

De Kledingindustrie van Hong Kong

Overzicht De textiel quota's werden geëlimineerd onder WTO leden bij de eerste dag van 2005 overeenkomstig de Overeenkomst over Textiel en Kleding (ATC). Nochtans, spreidde de weerstand tegen quotaverwijdering in de V.S. en de EU uit. Later, respectievelijk bereikte China akkoord met de EU en de V.S. in Juni en November 2005. De China-V.S.- overeenkomst, efficiënt vanaf Januari 2006, regeert de uitvoer van een totaal van 21 groepen die 34 categorieën van Chinese textiel impliceren en producten kleden aan de V.S. in 2006-2008. De China-EU- overeenkomst, efficiënt van Juni 2005, dekking 10 categorieën van Chinese textiel en kleding voert naar de EU uit in 2005-2007. Enerzijds, kwamen het vasteland en Hong Kong in Oktober 2005 om overeen de vastelandsmarkt voor de bedrijven van Hong Kong onder de derde fase van de Regeling van het Vasteland verder te liberaliseren en Dichtere Economische van het Vennootschap van Hong Kong (CEPA III). Samen met andere producten van de oorsprong van Hong Kong, kwam overeen het vasteland om alle producten van de oorsprong van Hong Kong, met inbegrip van kledingspunten, tariff-free behandeling te geven die vanaf 1 Januari 2006 begint. Volgens de bepaalde procedures, zullen de producten die geen bestaande oorsprongsregels CEPA hebben, van tariff-free behandeling op toepassingen door lokale fabrikanten en op de oorsprongsregel CEPA genieten en met. die worden goedgekeurd. Hong Kong dat bedrijven kleedt is achtenswaardig voor ODM en OEM productie. Zij kunnen de artikelen van de kwaliteitskleding in korte productietijd leveren, aangezien de buitenlandse importeurs en de detailhandelaars kledingsleveranciers verzoeken om leveringsketen beheer te verscherpen om de bevolen koopwaar te verzekeren die de opslagvloer bereikt in de juiste tijd. Meer en meer, heeft Hong Kong dat bedrijven, de gevestigde kleedt in het bijzonder, enthousiasme voor merkbevordering getoond. Hong Kong ' s de totale uitvoer van kleding nam jaarlijks door 9% in de eerste 11 maanden van 2005 toe. Terwijl Hong Kong ' s re-exports van kleding namen met 20% toe, viel de nationale uitvoer door 14%. In de eerste 11 maanden van 2005, Hong Kong ' s de kledingsuitvoer naar de V.S. en de EU nam respectievelijk met 11% en 18% toe. Terwijl Hong Kong ' s de kledingsuitvoer naar Japan, die aan het Chinese vasteland dat weg wordt genivelleerd daalde door 11%. De Eigenschappen van de industrie De kledingindustrie is een belangrijke verwerkende sector van Hong Kong. Zijn brutooutput is één van het hoogst onder alle verwerkende sectoren, die HK$35.9 miljard in 2003 bedragen. Het is de grootste verwerkende werkgever in Hong Kong, met 1.673 ondernemingen die 28.752 arbeiders vanaf Juni 2005 inhuren. Het is ook de belangrijke verdiener in termen van de nationale uitvoer, die 40% van het totaal in de eerste 11 maanden van 2005 opnemen. Hong Kong ' s de geografische grens heeft nooit de ontwikkeling van de toekomstgerichte kledingindustrie beperkt. De meerderheid van kledingsfabrikanten heeft faciliteiten van de opstellings de zeeproductie in een poging om verrichtingskosten te drukken. De verhuizing van productiefaciliteiten voor de kust heeft nochtans in een regelmatige daling in het aantal kledingsfabrikanten in Hong Kong geresulteerd. Hong Kong is niet alleen een belangrijk productiecentrum maar ook een hub globaal voor kledingssourcing. De bedrijven die kledingstukhandel in Hong Kong doen zijn ervaren in stoffenverwerving, verkoop en marketing, kwaliteitsbeheersing, logistische regelingen, kledingsontwerpen en internationale en nationale regels en verordeningen. Het professionalisme dat zij bevelen worden en de gecombineerde aangeboden diensten niet gemakkelijk elders aangepast. Met een totaal van 15.190 ondernemingen die 95.889 arbeiders inhuren, vormen zij de grootste groep betrokken bij invoer-uitvoerhandel in Hong Kong. Prestaties van Hong Kong ' s de Uitvoer van Kleding Hong Kong ' s de totale uitvoer van kleding nam jaarlijks door 9% in de eerste 11 maanden van 2005 toe. Terwijl Hong Kong ' s re-exports van kleding namen met 20% toe, viel de nationale uitvoer door 14%. De tegenover elkaar stellende prestaties van Hong Kong ' s re-exports en de nationale uitvoer waren fundamenteel toegeschreven aan de stijgende verhuizing van kledingstuk productie aan het Chinese vasteland, als gevolg van de verwijdering van quota's onder WTO' s- Overeenkomst over Textiel en Kleding (ATC). Maar de dalende tendens van de nationale uitvoer is enigszins de laatste maanden omgekeerd, wegens re-imposition van kwantitatieve terughoudendheid op vasteland-gemaakte textiel en kleding door de V.S. en de EU. De detailhandel in de V.S. hield firma in de eerste 11 maanden die van 2005, met bijna 6% van de zelfde periode in het vorige jaar toenemen. In de eerste 11 maanden van 2005, Hong Kong ' s de kledingsuitvoer naar de V.S. nam jaarlijks door 11% toe. In de eerste 11 maanden van 2005, Hong Kong ' s de totale kledingsuitvoer naar de EU schommelde jaarlijks door 18%. Uitvoer van de kleding naar de belangrijke markten van de EU zoals Frankrijk, Duitsland en Italië registreerde groeipercentages meer dan 20%. Enerzijds, Hong Kong ' s de kledingsuitvoer naar Japan stabiliseerde zich in de eerste 11 maanden van 2005 gedeeltelijk wegens de tendens van directe verzending. Op de rug van het toenemende inkomen nochtans, neigen de Japanse consumenten om hun het besteden fuif op de punten van de premiekleding te hervatten. Ondertussen, Hong Kong ' s de kledingsuitvoer naar het Chinese vasteland dat door 11% in de eerste 11 maanden van 2005 wordt gelaten vallen, die met de zelfde periode vorig jaar worden vergeleken (kleding online, kleding online kopen, kleding online bestellen, kleding online shop, kleding online shoppen, kleding online winkel, kleding online winkelen). Per product, Hong Kong ' s uitvoer van geweven slijtage nam met 12% in de eerste 11 maanden van 2005 toe. Terwijl de geweven slijtage voor vrouwen/meisjes door 13% groeide, registreerden die voor mensen/jongens de groei van 8% van de zelfde periode in het vorige jaar. De gebreide slijtage groeide door 2%, met vrouwen/meisjes en mannen/jongens die met 1% en 6% respectievelijk toenemen. Terwijl de kledingstoebehoren door 3% daalden, andere kledingsartikelen, voor hun deel, dat met 13% wordt verhoogd. De Kanalen van de verkoop Hong Kong ' s de kledingsfabrikanten hebben sterke verhoudingen met hun klanten gesmeed. Zij kunnen de voorkeur van zeer brede klantenbasissen begrijpen en verzorgen. De exporteurs hebben ook goede kennis van internationale en nationale regels en verordeningen die de kledingsuitvoer, zoals oorsprongsregels, quotabeperkingen, tarieftarieven en documentatievereisten reglementeren. De besnoeiing, maakt en maakt de regelingen (van CMT in orde) is gemeenschappelijk hoewel vele fabrikanten van Hong Kong zich aan hogere activiteiten op de toegevoegde waarde zoals ontwerp en merkontwikkeling, kwaliteitsbeheersing, logistiek en materiële sourcing hebben bewogen. Een paar reeds lang gevestigde lokale fabrikanten zijn in de in het klein verkopende zaken, of plaatselijk of in markten overzee binnengegaan. Veel van hen hebben kleinhandelsnetwerken in belangrijke steden rond de wereld met inbegrip van Peking, Londen, New York, San Francisco, Shanghai, Singapore, Sydney, Taipeh en Tokyo. Sommige bekende verwerkende detailhandelaars omvatten Baleno, Bossini, Krokodil, Episode, ESPRIT, g-2000, Giordano, JEANSWEST, Moiselle en u-2. Als globale sourcing hub in Azië, trekt Hong Kong een aantal internationale handelhuizen en belangrijke detailhandelaars aan. Sourcing van kopers van Hong Kong omvat Amerikaanse en Europese warenhuizen (b.v. Macy' s, Gefederaliseerde JCPenney, Karstadt Quelle, C & A), kortingsopslag (b.v., schroeit, Doel en Carrefour), specialiteitketens (b.v., Gap, Beperkt) en postorderhuizen (b.v. Otto en Grote Universele Opslag). Vele internationale etiketten van de premieontwerper -- zoals Calvin Klein, Donna Karen, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger en Yves Saint Laurent -- bron kleren in Hong Kong door hun het kopen bureaus of andere tussenpersonen. Hong Kong ' s de manierontwerpers hebben reputatie wereldwijd voor hun professionele deskundigheid, gevoeligheid aan huidige tendensen en capaciteit bereikt om handelsgeest met innovatie te mengen. Het middel aan dure manierkleding die de ontwerperetiketten draagt wordt van Hong Kong verkocht/in beroemde afdeling verkocht opslag overzee zoals Bloomingdale' s, C & A, Harrod' s, Isetan, Macy' s, Marui, Mitsukoshi, Nieman Marcus en Seibu. De handelsbeurzen en de tentoonstellingen blijven gemeenschappelijke plaatsen voor kopers en leveranciers van kleding om samen te komen. Om verbindingen te vestigen en marktmogelijkheden te onderzoeken, hebben de fabrikanten van Hong Kong en de handelaren zich in internationaal tonen geleid door de Raad van de Ontwikkeling van de Handel van Hong Kong (TDC), met inbegrip van degenen in Peking, Chengdu, Dalian, Doubai, Dusseldorf, Hong Kong, Moskou, Mumbai, actief Parijs en Tokyo geïmpliceerde. ' De Manier Week' van Hong Kong; georganiseerd tweemaal per jaar en aantrekt internationale leveranciers en wordt kopers om aan de tentoonstelling deel te nemen. Georganiseerd door TDC, ' De Boutique van de wereld, Hong Kong ' is de eerste onafhankelijke gebeurtenis in Hong Kong gewijd aan het bevorderen van designers' inzameling en merken van rond de wereld.
kleding online vrouw
kleding online vrouw tops
kleding online kopen
kleding online vrouw sweats en truien
kleding online vrouw jassen
kleding online vrouw shoes kopen
kleding online vrouw dresses
kleding online
kleding online vrouw
kleding online accessoires
kleding online underwear
kleding online
kleding online
kleding online

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz